Egy vállalkozás életében természetesen a legfontosabb, hogy legyenek vásárlók, hiszen így tud működni/fejlődni akár egy kis-közepes- vagy nagyvállalat, akár egy egyéni vállalkozó. Mindig a stabil vásárlóközönség a cél, mert így tudjuk biztosítani, hogy vállalkozásunk megmaradjon, épüljön, bővüljön. A vásárlók megszerzése és megtartása nem könnyű, ugyanakkor nem is lehetetlen.
Van valami, ami nem változik a vevőszerzésben. Mi az?
------------------------------------------
Az hogy nehéz? Az hogy idő kell hozzá? Igen, igen ezek abszolút igazak…de van valami más is. A vállalkozásod bármelyik felületén dolgozol éppen: a weboldaladon, a Facebookon, vagy az Instagramon, van egy közös bennük és van EGY eszközöd hozzájuk, ami nem változik, hatékony és minden platformon jól teljesít. És az nem mást, mint a TARTALOM.
Ügyfeleket tartalom készítéssel lehet igazán szerezni és megtatani. Itt nem csak „gyorsan kiteszek valamit Instára” tartalomra gondolok. Akkor mégis mire?
Nézzük meg, milyen a jó tartalom?
1. Szerkezetileg jól felépített: tartalom készítésnél mindenképpen figyelj arra, hogy figyelemfelkeltő címet válassz, valamint minőségi képet, ami megragadja a lényeget, továbbá megfelelő legyen a terjedelme és hasznos az olvasó számára.
2. Érzelmekre hat: az olvasó „több lesz” a tartalmadtól, hasznosítani tudja valamilyen formában. Elmenti, hogy elolvassa később vagy megossza az ismerőseivel és beszélgetést indít a témában.
3. Jól szegmentált: tartalom készítésnél fontos, hogy átgondolt és pontosan megfogalmazott legyen az, amit megosztasz az oldaladon. Az olvasódhoz, a célközönségedhez, vevődhöz SZÓLJ, minden esetben célirányosan NEKI fogalmazd meg a mondanivalód.
4. A jó tartalomból soha nem elég. Készíts MINIMUM 3 blog bejegyzést hetente, építsd fel előre a kommunikációd, hogy mit szeretnél átadni az olvasóidnak. Hirdetést is érdemes készíteni blog bejegyzésre alapozva, hogy több mindenkihez eljusson a tartalmad és hogy több mindenkit tudj az oldaladra küldeni.
5. A minőségi tartalom az, ami hatékony vevőszerző eszköz és nem változik.