Sokan elkövetnek egy hibát a hirdetésnél, mégpedig, hogy a konkrét terméket promotálják. Ne a termékedet hirdesd! Igen, jól olvastad. Lehet, ez most furcsán hangzik és nem érted, hogyan mondhatjuk ezt, hiszen Te terméket árulsz, de mégis azt mondjuk, ne a terméket hirdesd. Lehet, jó áron van a terméked és jó is az, amit árulsz, de elenyésző vásárlást tudsz generálni ebből. Olvass tovább és mindjárt érthető lesz.
Gondolj bele, a vásárló rákeres egy termékre, majd tonna számú hirdetéssel találja magát szemben, a választék egy termékből rengeteg. Beindul benne az analízis-paralízis, melyiket válasszam, elbizonytalanodik, döntésképtelenné válik, inkább majd holnap rákeres. HOLNAP=SOHA.
A vevő még nem döntötte el, nem tudja, melyik terméket vegye meg, vagy melyik oldalról vásároljon, hiszen tengernyi lehetősége van. Ezért csináld Te másképp.
Nézzünk erre egy példát.
Ha a potenciális vásárló találkozik egy hirdetéssel, amiben ezt olvassa: „Nem tudod, melyiket vedd meg először? Hoztunk neked egy útmutatót lépésről-lépésre, segítünk a döntésben.” Ezzel máris megoldottad a vevő problémáját és bevágtál a konkurencia elé. Fontos, hogy tudd, a konkurencia mit kommunikál és a vásárlónak mi a problémája. Egyszerűen a kérdését válaszold meg neki.
Akadnak olyan vásárlók, akik szeretnének szolgáltatót váltani, de ez egyáltalán nem könnyű feladat a részükről, hiszen az új az ismeretlen, vagy esetleg tart tőle, hogy bonyolult a váltási folyamat. Éppen ezért azt tanácsolom Neked, hogy ne azzal győzd meg az illetőt, hogy nálad olcsóbb vagy biztonságosabb, hanem inkább azt mond Neki: Kedves vevő, fogd meg a kezem és segítek lépésről-lépésre a váltásban.
Irányítsd el a vevőt a weboldaladig értékes útmutatókkal, segédletekkel, cikkekkel, hogy rávezesd arra, hogy a te terméked a jó választás számára.